Det laver vi

Februar 2018

Kommunaldirektør Henrik Kruuse viste borgerforeningens medlemmer rundt i det nye rådhus ved Vester Boulevard i Aars. (Foto: Aars Avis)

Nyt rådhus i Aars er borgernes hus

- Det er borgernes hus, men vores arbejdsplads, sagde kommunaldirektør Henrik Kruuse, da han forleden tog imod et halvt hundrede medlemmer af Aars Borgerforening i Vesthimmerlands Kommunes nye rådhus i Aars.

Huset på 2700 kvadratmeter er næsten færdigt og afløser rådhuset i Aars fra 1972.

Henrik Kruuse viste rundt og orienterede om det nye rådhus' muligheder og tilgængelighed for borgerne.

Besøget var meget vellykket og det var muligt for ikke-medlemmer at deltage og på aftenen melde sig ind i borgerforeningen. Denne mulighed var der flere der benyttede sig af.

Aars Borgerforenings kasserer, Kirsten Haugaard Christensen, havde travlt med at indskrive nye medlemmer i forbindelse med besøget på rådhuset. Til højre ses foreningens formand, Jørgen Stenum. (Foto: Aars Avis)

Oktober 2017

Borgere i Aars blev klogere på spildevand

Borgerforeningens medlemmer besøgte Aars Renseanlæg

AARS: Hvad sker der med spildevand fra husholdninger og virksomheder? Det spørgsmål fik deltagerne svar på ved Aars Borgerforenings besøg på Aars Renseanlæg forleden - og samtidig fik alle en god naturoplevelse i fint vejr i området ved Halkær Å.

Aars Borgerforening

arbejder også, når andre ikke ser det. Foreningen står bag flere arrangementer, men det er langt fra alle der ved det.

Udover de faste aktiviteter engagerer Aars Borgerforening sig også i andre arrangementer og er hele tiden åben for nye ideer og ønsker fra borgerne.

Alle foreningens aktiviteter er båret af frivillige medlemmer af bestyrelsen, og der er altid plads til nye kræfter og ideer.

Vi efterlyser ideer til flere - og gerne nye - aktiviteter i borgerforeningen. Har du et forslag, så kontakt et medlem af bestyrelsen, eller skriv dit forslag på kontaktformularen her på hjemmesiden.

Faste aktiviteter

Støtte

Aars Borgerforening yder også støtte til flere forskellige aktiviteter.